تنهاي
تنهاي

سایه ام امروز زتنهای مرا همراه نیست . گر دراین خلوت بمیرم هیچ کس اگاه نیست.


خلوت

 


اﮔﻪ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺩﺳﺖﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺟﺰ ﭘﺪﺭ ﻭ ﺑﺮﺍﺩﺭﺍﺵ ﮔﺮﻓﺖ.
ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﮐﻠﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ ﮐﺴﯽﮔﻔﺖ.
ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﺮﺩ....
ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﺨﺎﻃﺮ * ﺗﻮ* ﭘﺎﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﻏﺮﻭﺭﺵ.
ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﻃﻌﻢ ﺑﻮﺳﻪ ﺭﻭ ﺣﺲ ﮐﺮﺩ .…
... ﻗﺴﻢ ﺑﻪ ﻭﺟﺪﺍﻧﺖ ﻗﺪﺭ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺍﯾﻦ* ﺍﻭﻟﯽ*ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻥ!
ﺍﻭﻥ * ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻮ* ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻫﺎ ﺭﻭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ!
...ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯﺵ ﻧﮕﺬﺭ

نه
نـــــه. . !

الــآن نــــه . . !

فعلـــاً دورتــــ شلوغــــه. .

تنـهــاتـــ کـــ گذاشتن ، یــآدـ من می اٌفتــی . .

اونوقتـــ دیگــه شرمنــدمــ . . .

چون احتمــالــاً من تنهــا نیستمـــ

لعنتي

ﻣﺜﻪ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﻫﺎ ﺍﻟﮑﯽ ﻣﻲ ﺧﻨﺪﻡ....
ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼِ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯿﺨﻨﺪﻡ....
ﮐﻪ ﺧﻮﺏ ﺑﺸﻨﻮﯼ...
ﺷﻮﺧﻲ ﻣﻲ ﻛﻨﻢ.....
ﺳﺮ ﺑﺴﺮﺕ ﻣﻲ ﺫﺍﺭﻡ.....
...ﻭ ﺗﻮ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻲ...
ﭼﻪ ﺳﺨﺘﻪ.....
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻔﮕﻲ ﻛﺮﺩﻥ.....
ﭘﺸﺖ ﺍﻳﻦ ﻧﻘﺎﺏ
ﻟﻌﻨﺘــــــــــــــــﻲ
!!

هميشه دوست داره

اونی که واقعا دوستت داشته باشه
شاید اذیتت هم بکنه..
ولی هیچ وقت عذابت نمیده..
شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ..
ولی همه حواسش پیشه توئه..
شاید باهات قهر هم بکنه ..
ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمی کنــــــــــه !!!

 


وقتی دلم به درد میاد و کسی نیست به حرف هایم گوش کند...
وقتی تمام غم های عالم در دلم نشسته است...
وقتی احساس می کنم دردمندترین انسان عالمم...
وقتی تمام عزیزانم با من غریبه می شوند...
وقتی کسی نیست که حرمت اشک های نیمه شبم را حفظ کند...
وقتی تمام عالم را قفس می بینم...
بی اختیار از کنار ان هایی که دوستشان دارم بی تفاوت می گذرم...!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,

  توسط sedna  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید نظر يادت نره


 

 

 خدافظ
 هیچ رفتــنے تو کار نیست
 نَفَس ِ مَنے تـُـو
 دلتنگتم
 خیانت
 HASRAT
 خلوت
 بذار خیال کنم
 هر کجا عشق باشد !
 بوی رفتن می‌دهی
 هستم تا ته تهش !!
 ؟/؟
 فقط تو
 تنهـا بودن قـدرت مـیخــواهــد
 گــــفته باشــــم !.!.!
 مسافر
 چگونه تکه تکه های سهمم از تو را کنار هم بگذارم ؟
 فقط يه نفر توذهـــنت بياد ، نه چند نفر...
 من قانون عشق

 

بهمن 1391
دی 1391
آبان 1391
شهريور 1391
مرداد 1391

 

sedna

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنها يي و آدرس gham2211.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یک قدم تا تنهایی
خونه عشق
مركز كسب درامد دانلود رايگان
تجارت و کسب درآمد اینترنتی
حامی
دل نوشته ها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

سدنا
د.د
دل نوشته
خواب سرد
دو عشق
همه چي
كامپيوتر
علوم رايانه
همه چی درباره
تنها
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 1039
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

دریافت همین آهنگ